هر رنگ گل لیلیوم رو به کی هدیه میدی؟
نوشته شده توسط : زهرا عباسی

بسیاری از مردم لیلیوم (سوسن) را به خاطر گل‌های زیبا و شیپوری شکلشان که در بالای ساقه‌های قوی قرار می‌گیرند، دوست دارند.

لیلیوم‌ها نماد عشق، پاکی، باروری و تولد دوباره هستند، اما هر رنگ سوسن معنای منحصر به فردی دارد. در این مقاله ما قصد داریم کمی بیشتر به معنای لیلیوم بپردازیم.

  

درباره لیلیوم‌ها

لیلیوم‌ها سرده‌ای از گیاهان گلدار هستند که از بیش از 100 گونه منفرد تشکیل شده است. این گیاهان چند ساله از پیاز رشد می‌کنند و هر ساله گل‌هایی به شکل شیپور تولید می‌کنند. کلمه لیلیوم از کلمه یونانی leírion گرفته شده است.

لیلیوم‌های واقعی بومی مناطق معتدل در سراسر جهان، از جمله بخش‌هایی از آمریکای شمالی، اروپا و آسیا هستند. امروزه، شما می‌توانید سوسن‌های در حال رشد را در سراسر جهان پیدا کنید. گونه‌هایی مانند لیلیوهای Stargazer و لیلیوم‌های کلاهک ترک گل‌های محبوب باغ و همچنین انتخاب‌های عالی برای دسته گل هستند. برخی از لیلیوم‌ها عطرهای قوی‌تری نسبت به دیگر گونه‌‌های خود دارند.

نماد لیلیوم با رنگ گل

هر رنگ سوسن معنای منحصر به فردی دارد. یادگیری نمادهای پشت هر رنگ می‌تواند به شما در انتخاب گل مناسب برای هر مناسبت کمک کند.

 

لیلیوم‌های سفید

 

نماد لیلیوم‌ سفید عمدتاً به خلوص، تولد دوباره، بی‌گناهی و باروری مربوط می‌شود. لیلیوم‌های سفید گل‌های رایج عید پاک هستند زیرا نمادی از رستاخیز عیسی هستند. مردم اغلب از این گل‌ها در رویدادهای دیگر از جمله مراسم ترحیم و عروسی استفاده می‌کنند.

از آنجایی که معنی گل لیلیوم‌ سفید مربوط به تولد مجدد است، آنها همچنین هدایای مناسبی برای رویدادهای مرتبط با تغییرات بزرگ مانند شروع یک کار جدید، نهایی شدن طلاق یا انتقال به وضعیت جدید هستند.

 

لیلیوم‌های صورتی

 

لیلیوم‌های صورتی نماد عشق نرم، زنانگی و شیرینی هستند. آن‌ها نمادی از عشق پرشور بین عاشقان نیستند، بلکه نماد عشق خالصی هستند که بین والدین و فرزند یا دو دوست صمیمی رخ می‌دهد.

بنابراین، گل لیلیوم‌ صورتی هدایای عالی برای تولد دوستان یا هر زمانی که یکی از عزیزان نیاز به خرید دارد، می‌سازد. آنها همچنین با شادی مرتبط هستند، بنابراین هدایای عالی برای افرادی هستند که دوران سختی را پشت سر می‌گذارند.

 

لیلیوم‌های قرمز

 

قرمز رنگ شور و عشق است. در حالیکه گل رز قرمز نمادین‌ترین نماد عشق پرشور است، می‌توانید برخی از این گل‌ها را با لیلیوم‌های قرمز نیز عوض کنید.

از آنجایی که گل لیلیوم‌ قرمز نماد عشق رمانتیک هستند، بهتر است برای موقعیت‌هایی که می‌خواهید احساسات قلبی خود را آشکار کنید، استفاده شوند. سعی کنید در سالگرد ازدواجتان یا در روز ولنتاین یک دسته گل لیلیوم‌ قرمز به همسرتان هدیه دهید.

 

لیلیوم‌های نارنجی

 

گل لیلیوم‌ نارنجی با رنگ روشن خود، نمادی از مثبت بودن و یک کار خوب انجام شده است.

این گل‌های نارنجی هدایای تبریک عالی برای مناسبت‌هایی مانند درجه‌بندی، مشاغل جدید و خانه نو است.

 

لیلیوم‌های زرد

 

گل لیلیوم‌ زرد شاد و روشن نماد شادی و شروع جدید هستند. از آنجایی که این گل‌ها با احساس شادی مرتبط هستند، هدایای خوبی برای عیادت از بیمار با آرزوی بهبودی سریع یا تولد یک فرد هستند.

شما می‌توانید با خرید گل لیلیوم با رنگی متناسب با احساس و مقصودتان لبخند را میهمان صورت عزیزانتان کنید.





:: برچسب‌ها: گل بهاری , گلدان لیلیوم , دسته گل لیلیوم , انگور , خرید گل لیلیوم ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: